هتل های ویژه

انتخابگر پوسته

هتل بام سبز

هتل ها < هتل های ایران < هتل های رامسر

هتل بام سبز

چهار ستاره

هتل چهار ستاره بام سبز در فاصله 700 متری از سطح دریا در بالای تله کابین رامسر در فضایی آرامش بخش و دنج کوهستانی قرار گرفته است. تنها وسیله رفت و آمد میهمانان به هتل تله کابین می باشد که بلیت تله کابین برای هر نفر فقط یکبار در صورتحساب لحاظ می شود و رفت و آمد با تله کابین در طول اقامت رایگان است. ساعت کاری تله کابین در فصل تابستان از 9 صبح تا 20:30 و در پاییز و زمستان از 10 الی 17 می باشد. میهمانان هتل باید یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر باشند. لازم بذکر است، در صورتیکه میهمانان خارج از ساعات کاری تله کابین به هتل مراجعه نمایند، می بایست هزینه ای جداگانه برای جابجایی توسط خودرو مخصوص پرداخت نمایند. ساختمان اصلی هتل بام دارای 2 طبقه مثبت شامل رستوران ایل میلی و بام با نمای دیدنی 360 درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل های رامسر و چابکسر و همینطور افق بینظیر دریای خزر و 4 طبقه منفی اقامتی شامل 8 سوئیت VIP با نمای جنگل در دل کوه است. دیگر امکانات رفاهی تفریحی این ساختمان شامل تله کابین در طبقه پنجم، پذیرش، لابی هتل، سالن ورزشی و سرگرمی شامل باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و ...، رستوران، کافی شاپ ایل میلی می باشد. دهکده جنگلی هتل شامل 32 کلبه کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک و نوستالژی به فاصله ده دقیقه ای از ساختمان اصلی هتل با مسیر پیاده روی سنگ فرش شده هستند که به کلبه های دورتر ماشین برای رفت و آمد تعلق می گیرد. خودنمایی رنگهای شاد و دلنشین کلبه ها از میان شاخ و برگ درختان به همراه مه ملایم جنگلی و صدای پرندگان و معماری بینظیر هتل (استفاده از صخره های طبیعی کوهستان بعنوان قسمتی از دکوراسیون و نمای داخلی سوئیت ها) از زیبایی های منحصر بفرد این هتل محسوب می شوند. این هتل همچنین دارای یک ساختمان 2 طبقه شامل دو سوئیت ماه عسل با فاصله 10 دقیقه ای از ساختمان اصلی می باشد که مسیر به صورت پله است و امکان تردد ماشین وجود ندارد. دیگر امکانات هتل شامل چندین رستوران، کافی شاپ، تالار پذیرایی، فست فود، واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر، شعب بانک های تجارت و پست بانک، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین بازی پینت بال،. هتل بام رامسر، مکانی مناسب برای آرامش اعصاب و از بین بردن خستگی روح و جسم می باشد. میهمانان این هتل می توانند در دل طبیعت بکر و در فضایی جنگلی کوهستانی، تجربه اقامتی لوکس داشته باشند.کلبه های 4 نفره با فاصله از پذیرش قرار دارند

رتبه بندی این مطلب:
3/0
هتل بام سبز

امکانات هتل

  • رستوران

امکانات ورزشی و تفریحی

خدمات اینترنت

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

عضویت در خبرنامه اویتا گشت
* *

 

 

 


دفتر خدمات سياحتى و جهانگردي اويتا گشت خزر در شهر زیبای رامسر افتتاح شد.

دفتر خدمات سياحتى و جهانگردي اويتا گشت خزر در زمینه برگزاری مستقیم تورهای فرهنگی، تاریخی، گردشگری، نمایشگاهی و صدور بلیط های داخلی و خارجی به کلیه مقاصد و همچنین اجرای طرح های جدید گردشگری با بکارگیری روش های نوین و پیشرفته صنعت گردشگری با محوریت مشتری مداری با اتکا به فرهنگ سازمانی مشتری مدار و رعایت حقوق و انتظارات مشتریان اخلاق و نگرش حرفه ای با همراهی کارکنان مجرب و حرفه ای در جهت رفع نیازهای مشتریان بالقوه و بالفعل خود در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

خدمات دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی اویتا گشت خزر

بلیط ، تور مسافرتی ،طبیعت گردی،تور زیارتی

خدمات ویزا، نمایشگاهی ، قطار ،بیمه مسافرتی

اتوبوس، بار هوایی ،کشتی کروز، هتل داخلی

گواهی نامه بین المللی ،تور ورزشی ،تور سلامت

تور گروهی، سوتو، قطار اروپا، معرفی به سفارت

ترانسفر فرودگاهی، رزرو ماشین، بلیط‌ چارتری

بیمه ، هتل خارجی

مازندران، رامسر، کمربندی فاز ۳، بعد از شمالی ۳۸، طبقه اول

011-55255930

Copyright 2017 by Ovita Gasht | Design by webcade